середу, 8 січня 2014 р.

Рефлексія Модуль 8.

Пройшовши даний модуль, ми ознайомилися із засобами оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21 століття, навичок мислення вищих рівнів та для оцінювання засвоєних учнями знань упродовж проекту.
У цьому модулі я відкрила для себе можливість заходити до бібліотеки оцінювання , знайшла різноманітні форми оцінювання учнівських робіт за різними критеріями і підходами.Робота в бібліотеці оцінювання стала для мене захоплююючою в плані відбору критеріїв оцінювання презентації. Дуже цікаво відкрити для себе можливість користування такими сайтами, де можно знайти допомогу для себе.Мене зацікавили всі розроблені форми оцінювання, що мають на меті вимірювання на основі чітких критеріїв, мають конкретні десктиптори, які дозволяють не лише вчителю оцінювати учнівську діяльність, а  планувати її за чітко визначеними Критеріями.Корисним було працювати з сайтом оцінювання з різними документами в бібліотеці оцінювання  як для організації процесу оцінювання навчання учнів. так і для самооцінювання. Поділились прикладами учнівських робіт, обговорювали ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання; аналізували те, як вони самі проводять оцінювання; кригували плани оцінювання.Можу відзначити, що багато чому навчилася: розміщувати свої документи та зберігати на сайтах.Для мене це велике досягнення.
 Дякую тренеру Світлні Анатоліївні  за  майстер-клас, терплячість, великий досвід,і можливість нам повчитися в них педагогічної майстерності.

Немає коментарів:

Дописати коментар