Цей модуль
допоміг мені ʼзясувати
роль учителя як фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме:
· уміння інструктувати,
· спостерігати та аналізувати,
· вдаватися до взаємодії за допомогою запитань та бліц-опитування;
· підтримувати учня.
· уміння інструктувати,
· спостерігати та аналізувати,
· вдаватися до взаємодії за допомогою запитань та бліц-опитування;
· підтримувати учня.
Виконуючи роль учителя –фасилітатора,
я намагалась створити креативне освітнє
середовище для продуктивної взаємодії учнів та співробітництва .Поведінка вчителя, сприятливе середовище та стратегії впровадження навчальних проектів- важливі складові організації навчального процесу з використанням проектної діяльності , що базується на освітніх потребах учнів. Деталізовано план упровадження навчального проекту , усвідомлено вимоги до освітнього середовища напередодні виконання навчального проекту, під час та після виконання учнями навчальних проектів та забезпечують успішність навчання вихованців та їх креативність в ході реалізації проекту.
Немає коментарів:
Дописати коментар