понеділок, 6 січня 2014 р.

Рефлексія .Модуль 7.

Опрацювавши модуль №7, усвідомила, що :
  • *      ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів  можна шляхом  створення та оцінювання учнівської презентації, учнівської публікації, вікі-статті або блоґу;
  • *      організації та проведення обговорення, конференцій на блозі.

Працюючи над проектом у ролі учня, вдаєшся до аналітичної діяльності щодо правильності   сформульованих  завдань, конкретизації цілей та очікувань , що  стоять перед  учнями ХХІ століття. Тож розробляючи учнівський проект, розумієш доцільність застосування проектних технологій при вивченні теми.  Створення прикладу учнівської презентації допомогло мені уточнити структуру даного виду роботи , сформулювати для себе  очікування від проекту учнів та внести зміни до Плану вивчення теми.
Діяльність при створенні  учнівської презентації захопила мене, особливо відчуття причетності до загальної справи, відповідальності за доручену роль в групі та  соціологічному дослідженні, але бракувало аналітичності та узагальнень при формулюванні основних тез та висновків.

Немає коментарів:

Дописати коментар