четвер, 9 січня 2014 р.

Рефлексія .Модуль 11.



Результати мого навчання на цьому тренінгу підтвердило, що перевагою проектування  є діяльнісний підхід до навчання, де влучно пов’язуються дві складові навчального процесу: розвиток особистості учня та введення школяра за допомогою проектного навчання в  структуру соціальних ролей.
Упровадження проектної діяльності в навчальний процес дуже важливе для викладання української мови і літератури, бо надає змогу розвивати в учнів особистісні орієнтири  до самонавчання, самовизначення, самоаналізу, виховує інноваційну  особистість ХХІ століття, здатну адаптувати свої знання до розв’язання практичних проблем.
Найбільш ефективним у процесі навчання школярів буде, на мою думку, розвиток навичок ХХІ століття, застосування методу портфоліо для оцінювання навчальних досягнень учнів, застосування рольових методик.
Курси закінчились, кафедрі інформатики - слава!
Ми отримали знання з "Інтел-10" і підкувались:
теоретично й практично.

Особлива подяка тренеру групи Правдивій Світлані  Анатоліївні, яка наділена Божим даром - жіночою вродою та мудрістю, вмінням розвивати особистість , була не тільки  справжнім фасилітатором в процесі проектного навчання, а й  вчила  нас співпрацювати і підвищувати свій професійний рівень.

Немає коментарів:

Дописати коментар