Сьогодні ознайомились з диференціацією. Я зрозуміла, що поняття диференціації я уявляла і розуміла дуже вузько і не завжди здійснювала диференційований підхід у своїй діяльності.Даний модуль навів мене на думку:"Варто змінювати освітній процес!!!Час настав!!! Корисною для мене була вправа. де ми оцінювали, як часто ми використовуємо диференнціацію. своїм резулльтатом я задоволена в певній мірі.
Цікавою формою оцінювання виявилася самоспрямування у навчанні. це дало мені можливість оцінювати не лише продукт діяльності, а й роботу в групах, удосконалити й свою подальшу діяльність в оцінюванні учнів.Тобто, щоб стати успішними у навчанні -треба зорієнтувати своїх вихованців до успішної діяльності та її оцінювання .Та як же вчителі, що в більшості своїй не є успішними можуть навчити учнів стати успішними!Робіть свій вибір й тоді навчите учнів креативній діяльності- радості творчості!
Цікавою формою оцінювання виявилася самоспрямування у навчанні. це дало мені можливість оцінювати не лише продукт діяльності, а й роботу в групах, удосконалити й свою подальшу діяльність в оцінюванні учнів.Тобто, щоб стати успішними у навчанні -треба зорієнтувати своїх вихованців до успішної діяльності та її оцінювання .Та як же вчителі, що в більшості своїй не є успішними можуть навчити учнів стати успішними!Робіть свій вибір й тоді навчите учнів креативній діяльності- радості творчості!
Немає коментарів:
Дописати коментар