четвер, 9 січня 2014 р.

Рефлексія Модуль 10.

Цей модуль допоміг мені ʼзясувати роль учителя як фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме:
·         уміння інструктувати,
·          спостерігати та аналізувати,
·         вдаватися до взаємодії за допомогою запитань та бліц-опитування;
·          підтримувати учня.

 Виконуючи роль учителя –фасилітатора, я  намагалась створити креативне освітнє середовище для продуктивної взаємодії учнів та співробітництва .Поведінка вчителя, сприятливе середовище та стратегії впровадження навчальних проектів- важливі складові  організації навчального процесу з використанням проектної діяльності , що базується на освітніх потребах учнів. Деталізовано план упровадження  навчального проекту , усвідомлено вимоги до освітнього середовища напередодні виконання навчального проекту, під час та після виконання учнями навчальних проектів та забезпечують успішність навчання вихованців та їх креативність в ході реалізації проекту. 

Немає коментарів:

Дописати коментар